Bæredygtighedsdag med byt

Photo on 2013-10-02 at 21.17

Så var det bæredygtighedsudvalget der holdt fagdag idag. Jeg selv deltog som medarrangør/hjælper til byttemarkedet.
Mange kom ikke, få kom og hyggeligt var det.

Jeg fik erhvervet mig en stor, rød elefant med pletter. Den skal nok blive en god pude, selvom jeg føler den lettere malplaceret. Den er jo egentlig ret barnlig på den barnagtige barndomsmåde, men den har ingen øjne, og har en rigtig flot, rød farve.

Photo on 2013-10-02 at 21.21

Og så var Møffi og Stella i nærkontakt idag. Stella var med stor nysgerrighed gået ind i huset, hvor Møffi også rendte rundt. Henrik var så sød at sætte snor på Møffi, og så lukkede jeg døren ud til, så mødet blev uundgåeligt. Møffi var voldsom interesseret i Mau-Mau, som på sin side ikke kun se det sjove i mødet. Efter lidt gøen fra Møffi og slåen ud med kløer fra Stella, sad hun til sidst og rystede af skræk, så jeg åbnede døren og lukkede hende ud igen. SÅ slemt skal et møde jo ikke være, men nu ved hun da, hvad huset gemmer af vilddyr.

Stella var en del mere utilfreds end på dette billede, jeg for lidt siden tog på computeren (min computer er ved at løbe tør for lagringsplads, så jeg må vente med at lægge billeder fra kameraet ind, til Jeppe har hjulet mig med at sætte en nyindkøbt – Tak Jeppe! – harddisc ind):

Photo on 2013-10-02 at 21.22 #3

4 thoughts on “Bæredygtighedsdag med byt

  1. Hæ, stakkels Stella. Hun skal nok lære det med Møffi, når Møffi bliver afhvalpiseret lidt mere og måske bliver lidt mere afslappet.Og en FLÅRT elefant. Den går godt sammen med isbjørnen og løven, som jeg har..

Skriv en kommentar